Direktlänk till inlägg 2 februari 2009

Hem Ljuva Hem

Av Alexandra - 2 februari 2009 09:25

Nu är jag hemma!!!! Är det någon som har saknat mig!? I alla fall, helgen har varit jättekul. Jag har träffat jättemånga nya kompisar och vi har varit ute och lekt i trädgården hur mycket som helst. Ronja och jag har fått bo ihop och har haft frukost och middagssällskap av varandra varenda dag. Jag ville väldigt gärna äta hennes mat också men Karin talade om klart och tydligt för mig att det skulle jag låta bli. Ronja däremot, hon brydde sig inte så mycket.

Hur som helst, när matte kom och hämtade mig så blev jag överlycklig!!! För jag hade ju längtat efter min familj ändå. Kollo var kul men det var väldigt skönt att komma hem. Och trött... det är jag fortfarande...

 
 
Ingen bild

Familjen Korn

2 februari 2009 09:36

Det är klart att vi har saknat Dig!!!! Det märkte Du väl på alla kramar du fick när Du kom hem! Skönt att få vara tillsammans igen.

 
Stella

Stella

2 februari 2009 19:59

Borta bra men hemma bäst!
Jag brukar ha väldigt kul när jag är borta men när matte väl hämtar mig så ylar jag av glädje :-)

http://www.blondinstella.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

2 februari 2009 20:16

Så härligt att du hemma hos din kära familj igen. Släpp dom inte nästa gång utan kräv att få följa med.
Pussar till våran gosegosse

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Tessan och pälsbollarna

3 februari 2009 23:29

Välkommen hem!! Kul att allt gick så bra och att du fått latja med nya polare...
Men hemma är ju alltid bäst som sagt var!
Kramis

 
Torsten

Torsten

4 februari 2009 07:14

Å, va' skönt att du är hemma igen! Tror att jag skulle längta hem jättemycket om jag var tvungen vara borta ett tag... Puss

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 26 juni 2009 11:05

... tra la la... det är sol i Falkenberg... tra la la. Fast ååhhh så jobbigt när det är så varmt. Vill helst gräva ned mig i en grop i Gräsmattan. Vår är full av hål nu. Jag skyller på stampe, vår kanin, men det köper inte husse och matte. Skönt att...

Av Alexandra - 9 juni 2009 08:29

Matte har förklarat varför hon varit så trött och hängig och inte alls promenadsugen det senaste. Hon har nämligen en Bebis i magen. Så jag skall få en bebishusse eller bebismatte innan jul. Kan undra hur det blir?! Kanske jättekul, kanske alldeles u...

Av Alexandra - 17 maj 2009 17:16

... och vi är väldigt nöjda!! Och trötta. Åkte hemifrån kvart i sex i morse för att hinna i bra tid till Hässleholm. Tina och Flisan åkte med oss. Och gissa vilka jag fick träffa där?! Jo, Pia, min kennelmatte och med sig hade hon min kompis Krölle. ...

Av Alexandra - 13 maj 2009 18:37

Lugn bara lugn, jag är här! Och jag mår bra. Matte har lite annat att tänka på så hon hälsar att vi kommer nog inte kommer att skriva så ofta en tid framöver. Men jag skall fösöka titta in på Era bloggar lite då. Och något kort inlägg om det händer n...

Av Alexandra - 5 maj 2009 13:52

I söndags när jag var nyduschad lyckades jag ta mig ut i trädgården. Matte blev inte särskilt glad om Ni förstår vad ett Lagottoryck i en jordhög innebär.... Hörde att hon var arg och sprang och gömde mig och rullade runt i rabatten under brudspirean...

Ovido - Quiz & Flashcards