Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Alexandra - 6 februari 2009 16:35

Härligt för då är det helg och alla är hemma och det tycker jag om!!!!

Jo, Ni undrar om fjällen. Jag vet ju inte så mycket eftersom jag inte varit där ännu men min familj har berättat att där är det  berg, dalar, skog och kallt med mycket snö. Sedan finns det något som heter troll som bor i skogen där. Jag såg dem på bild och tyckte att de såg lite hemska ut men Alicia och Adrian säger att de är snälla och jätteroliga när de åker skidor. Hmm... Jag är fortfarande lite misstänksam...  Jag får skälla på dem och se vad som händer! I alla fall så skall vi till något som dessutom har det trevliga namnet Hundfjället. Undrar om det finns många hundar där???? Men det är först om några veckor. Mixie däremot får stanna hemma. Farmor skall vara här och passa henne.

De här bilderna ser väl härliga ut!?

Trevlig helg alla!!

Ovido - Quiz & Flashcards