Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Alexandra - 21 februari 2009 22:29

Jag har fått gå med barnen och matte till pulkabacken tre dagar i rad nu. Och det är så härligt att skutta runt i snön! Mixie följer också med. Jag har kommit på en ny rolig sak att göra och det är att jaga upp henne i närmsta träd. Hi hi ha ha... hon är sååå skrajsen utav sig! Inte när vi är hemma förstås. Då är hon med och leker. Men man rycks ju med på ett helt annat vis när man får springa lös ute i naturen och... ja..  jag blir kanske lite mer hårdtassad då!

När det kommer till pulkaåkningen då är det jag som är skrajsen. Matte försökte få mig att provsitta pulkan men jag sa bara, "mycket gör jag för dig matte men det där kan Du GLÖMMA!" Vad tror hon egentligen? Att man är en cirkusartist eller?!!

Hoppas Ni har en härlig och gó helg allihop!

Ovido - Quiz & Flashcards