Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Alexandra - 17 februari 2009 19:51

Titta vad kul vi har när vi leker i sanddynerna på Skrea strand. Han är verkligen busig min lillhusse. Mestadels är han jättesnäll men han behöver lära sig det där med att inte vara så hårdhänt när han busar med mig. Matte säger att han är i trotsåldern. Fattar inte riktigt vad det betyder men det är någonting med att han testar gränserna hela tiden.

Förresten så har jag testat Torstens benhypnos. Den verkar inte funka på min matte. Hon går till kylskåpet och tar fram en morot istället. Knasmatte... fattar hon inte att om jag velat ha en morot då hade jag ju spänt ögonen i henne... lagt huvudet på sne... och upprepat morot... morot... morot istället. Fast å andra sidan så gillar jag ju att ligga på baksidan och knapra sönder morötter också. Så hon är faktiskt helt ok min matte ändå om jag tänker efter... Hej svejs!


Ovido - Quiz & Flashcards