Direktlänk till inlägg 12 december 2008

Årets första snö!

Av Alexandra - 12 december 2008 17:44

Äntligen kom det där vita som jag bara sett på bild innan. I alla fall vad jag minns. Så spännande och mysigt att lufsa omkring i. Tyvärr blev det blött väldigt fort och matte säger att det nog inte ligger kvar så länge här vid kusten. Men jag och mina minimänniskor hoppas att det ligger kvar över helgen. Matte hälsar trevlig Lucia och tredje advent till alla!  Tjingeling!

 
 
Hjalmar

Hjalmar

12 december 2008 17:50

första snön först nu? det var sent!

http://www.hjalmar.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

12 december 2008 22:34

Men sötnos, nu känner vi igen dej. Har matte varit och naffsat lite i pälsen igen? Våran nödvändiga snö har regnat bort i dag, snyft. Hoppas du får ha kvar din
snöpussar

http://lagottoflickorna

 
Grålle Gråben

Grålle Gråben

13 december 2008 19:29

Hallå strövelstorpare! I´m back. Nej, faktiskt har hon inte det men det har kanske lagt sig till rätta lite... Lussepussar

http://www.corrado.bloggagratis.se

 
Primo och Acke

Primo och Acke

13 december 2008 23:53

Visst är det latjolajbans med snö!! Vi har haft den här i två dagar nu, får se om den smälter snart...vilket den säkert gör:(

Tjilevippen på dig busunge!

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
Molle&Litzi

Molle&Litzi

14 december 2008 00:46

Grålle sötnos snö är fantastiskt. Det går lätt att gräva ner en massa saker, bara en såm sak. Vi har massor med snö.

http://lagottokrullet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 26 juni 2009 11:05

... tra la la... det är sol i Falkenberg... tra la la. Fast ååhhh så jobbigt när det är så varmt. Vill helst gräva ned mig i en grop i Gräsmattan. Vår är full av hål nu. Jag skyller på stampe, vår kanin, men det köper inte husse och matte. Skönt att...

Av Alexandra - 9 juni 2009 08:29

Matte har förklarat varför hon varit så trött och hängig och inte alls promenadsugen det senaste. Hon har nämligen en Bebis i magen. Så jag skall få en bebishusse eller bebismatte innan jul. Kan undra hur det blir?! Kanske jättekul, kanske alldeles u...

Av Alexandra - 17 maj 2009 17:16

... och vi är väldigt nöjda!! Och trötta. Åkte hemifrån kvart i sex i morse för att hinna i bra tid till Hässleholm. Tina och Flisan åkte med oss. Och gissa vilka jag fick träffa där?! Jo, Pia, min kennelmatte och med sig hade hon min kompis Krölle. ...

Av Alexandra - 13 maj 2009 18:37

Lugn bara lugn, jag är här! Och jag mår bra. Matte har lite annat att tänka på så hon hälsar att vi kommer nog inte kommer att skriva så ofta en tid framöver. Men jag skall fösöka titta in på Era bloggar lite då. Och något kort inlägg om det händer n...

Av Alexandra - 5 maj 2009 13:52

I söndags när jag var nyduschad lyckades jag ta mig ut i trädgården. Matte blev inte särskilt glad om Ni förstår vad ett Lagottoryck i en jordhög innebär.... Hörde att hon var arg och sprang och gömde mig och rullade runt i rabatten under brudspirean...

Ovido - Quiz & Flashcards