Alla inlägg den 24 december 2008

Av Alexandra - 24 december 2008 21:40

Först kom gammelmormor igår och sov över i Gästrummet. Jag låg faktiskt i hennes säng. Hon var snäll och matade mig vid bordet.

Sedan på Julaftons morgon kom Ronja och hennes familj (mattes brorsa med sambo och barn). Vi lekte ute i trädgården i tre timmar. Jag rullade mig runt både i rabatten och torkade skägget i sandlådan. Något som matte tyckte var lagom roligt. Jag blev ju både kolsvart och sandig. Men hon skällde inte på mig för hon såg hur roligt jag hade. Bilder kommer....

På eftermiddagen åkte vi till husses syster i Glommen och kollade på Kalle Anka och åt middag. Där var också fullt med folk. Efter maten gick jag och husse en promenad medan de andra åkte hem till husses mamma. När vi kom dit fick jag sitta i  bilen en stund och när jag kom in hade jultomten varit på besök men vi missade honom... hmm... Jag har ju sett honom på bild och hans skägg hade varit ganska mysigt att nafsa i men det får väl bli en annan gång... I alla fall hade jag ändå fått mitt paket på morgonen. Ett finhalsband i brunt läder med glittrande stenar i orange och lila. Och så ett koppel till det.Superfint Matte hälsar att bilder kommer på det också.

Julpussar och Julkramar från oss alla till Er alla!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards