Alla inlägg den 28 december 2008

Av Alexandra - 28 december 2008 23:20

Jag och husse tog vår morgonpromenad på stranden när vi helt plötsligt sprang på en annan husse och en annan lagottokille. Jag skällde ju först hysteriskt som vanligt men husse sa ifrån och sedan släppte dom oss lösa. Och då lekte vi som två tokiga!!! Tyvärr så kom de inte härifrån utan från Mölndal men de har fritidshus här så förhoppningsvis kan vi leka igen en annan dag.

Apropå utskällningar så fick sig grannen mittemot en riktig utskällning idag igen. En Goldenkille som heter Pluto. Favorit i repris!!! Matte säger att hon blir så trött på mig och på att hela tiden få förklara att jag är världens goaste egentligen. Det är tydligen inte så många som tror på det när de hör mig skälla argt samtidigt.

Jag blir inte riktigt klok på om jag skall fortsätta gå in för att verka skräckinjagande eller om jag skall försöka skaffa kompisar bland grannarna... Vi får se. Jag får ta beslut om det en annan dag för just nu är jag för trött.

Puss och God natt!

Ovido - Quiz & Flashcards