Alla inlägg den 24 april 2009

Av Alexandra - 24 april 2009 23:41

Tro det eller ej men matte har fått tummen ur att ta kameran med oss ut. Hon har till och med lyckats damma av systemkameran som knappt har rörts sedan den "lilla" digitalkameran köptes. Inte illa. Så det blev en hel del bilder faktiskt. Men vi har ju mycket att ta igen när det gäller foton och det var en härlig promenad som Ni ser...

Annars fick jag bannor av matte idag. Hon kom på mig med att tugga på kolbitar som jag snodde från grillen. Det är ju en av mina favorit sysselsättningar för tillfället. Men det hon var mest arg för det var att jag gick dit och snodde kol innan glöden ens försvunnit. Men jag fattar inte riktigt vad hon menar med det där. Det slutade i alla fall med att jag blev portad från trädgården!!!

Är trött och skall snart gå på kvällspromenaden. Ha en trevlig helg och njut av vitsippebilderna!

Ovido - Quiz & Flashcards