Alla inlägg den 3 april 2009

Av Alexandra - 3 april 2009 22:49

Träningen i onsdags var jättekul och nyttig både för mig och matte. Först när vi kom dit höll matte på att bli tokig på mig för jag skällde och skällde. Men vad då då?! Det var ju nästan fyrtio hundar där i alla möjliga raser och storlekar. Klart att det var omöjligt för matte att få kontakt med mig... Sedan upptäckte jag att hon hade något gott i en liten väska och då gick det bättre.

Men att stå still, fy sjutton vad tråkigt det är! Jag sätter mig hellre ned men det var ett evigt tjatande och fjäskande att jag skulle resa mig och stå upp hela tiden. Kan inte förstå alls varför... Ibland är de där människorna så himla krävande!!!

Matte var i alla fall nöjd över att vi varit där och säger att vi skall gå dit igen nu på onsdag.

Ovido - Quiz & Flashcards