Direktlänk till inlägg 21 januari 2009

Strandpromenad med Tyra

Av Alexandra - 21 januari 2009 12:07

Jag, matte, Tyra och Eva har varit ute på en lång och härlig promenad på stranden nu på förmiddagen. Vi blev sådär mysigt sandiga och blöta igen. Tyra älskar att bada men jag står gärna och tittar på än sålänge. Det är lite för kallt för min smak. Hon går ut i det kalla vattnet och lägger sig, till och med doppar huvet... Hmm, tuff brud det där!!!

Har precis duschat och nu skall jag lägga mig på min plats och sova middag  lite fastän solen skiner som aldrig förr. Är lite trött som Ni säkert förstår men åhh vad livet känns härligt....

 
 
Litzi

Litzi

21 januari 2009 19:49

Det är bra Grålle, Jag brukar skicka ut Molle i vattnet på span först innan jag går i.. Vilken tur ni har Du och Tyra som hittat varann.

http://lagottokrullet.blogg.se

 
Torsten

Torsten

21 januari 2009 21:13

Suck...kan man bada hos er??? Jag vet ju inte hur man gör , men det ser härligt ut på bilderna! Ni verkar ha kul du o din nya kompis!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

21 januari 2009 21:32

Så härligt med din kuliga kompis.
pussar

http://lagottoflickorna

 
Primo och Acke

Primo och Acke

21 januari 2009 22:35

Åhhh vilken snygg tjej du träffat!! Så härligt och få jaga runt på en öde strand...avis blir vi!

Tjingeling!

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 26 juni 2009 11:05

... tra la la... det är sol i Falkenberg... tra la la. Fast ååhhh så jobbigt när det är så varmt. Vill helst gräva ned mig i en grop i Gräsmattan. Vår är full av hål nu. Jag skyller på stampe, vår kanin, men det köper inte husse och matte. Skönt att...

Av Alexandra - 9 juni 2009 08:29

Matte har förklarat varför hon varit så trött och hängig och inte alls promenadsugen det senaste. Hon har nämligen en Bebis i magen. Så jag skall få en bebishusse eller bebismatte innan jul. Kan undra hur det blir?! Kanske jättekul, kanske alldeles u...

Av Alexandra - 17 maj 2009 17:16

... och vi är väldigt nöjda!! Och trötta. Åkte hemifrån kvart i sex i morse för att hinna i bra tid till Hässleholm. Tina och Flisan åkte med oss. Och gissa vilka jag fick träffa där?! Jo, Pia, min kennelmatte och med sig hade hon min kompis Krölle. ...

Av Alexandra - 13 maj 2009 18:37

Lugn bara lugn, jag är här! Och jag mår bra. Matte har lite annat att tänka på så hon hälsar att vi kommer nog inte kommer att skriva så ofta en tid framöver. Men jag skall fösöka titta in på Era bloggar lite då. Och något kort inlägg om det händer n...

Av Alexandra - 5 maj 2009 13:52

I söndags när jag var nyduschad lyckades jag ta mig ut i trädgården. Matte blev inte särskilt glad om Ni förstår vad ett Lagottoryck i en jordhög innebär.... Hörde att hon var arg och sprang och gömde mig och rullade runt i rabatten under brudspirean...

Ovido - Quiz & Flashcards