Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Alexandra - 26 januari 2009 17:45

När jag och husse skulle ta morgonpromenaden och vi var på väg ned från övervåningen så halkade husse i mörkret i trappan. Ett riktigt stort brak och aj aj aj ,typ tio gånger för det var tio trappsteg,  blev det. Livrädd sprang jag som vanligt och gömde mig under sängen. Husse fick komma och fjäska en stund för att jag skulle krypa fram. Husse blev rejält öm i ändan förstås. Så det blev ingen långpromenad denna morgon.

Jag, husse och matte har lekt gömma leksak idag. Det tog ett tag innan jag fattade galoppen. Men när jag väl gjorde det så var det riktigt kul! Matte tror dock inte att jag har någon medfödd känsla för tryffelsök i alla fall, men vem vet, det kanske går att träna upp nosen lite.... Sen kan man ju inte ha talang när det gäller allt. Min familj tycker ändå att jag är världens bästa!!!

Nedräkningen har börjat. Nu är det bara tre dagar kvar tills jag och Ronja skall på kollo!!! Hos den där Karin som har alla de där spännande hundarna. Ser fram emot detta äventyr! Tjingeling!


Ovido - Quiz & Flashcards