Direktlänk till inlägg 18 januari 2009

Boll- och snöbus med lillmatte

Av Alexandra - 18 januari 2009 17:12

Titta här vad kul jag har med min lillmatte Alicia. Hon är världens bästa lillmatte! Och jag får alltid hennes kanter från rostbrödmackan vid frukosten. Sedan brukar hon ge mig en skorpa ganska ofta också!

Annars har helgen varit bra. Jag har lekt med Ronja som vanligt och sedan var vi och hälsade på där vi skall vara när våra mattar och hussar åker till Stockholm på begravning. Hon heter Karin och var jättesnäll. Och jag tror att hon hade fem hundar!!! De var roliga att leka med men jag kände ju direkt vem det var som bestämde, och jag hade inte en chans om man säger så.... Det roligaste med det var att det gjorde Ronja också!!! Jag tyckte nästan lite synd om henne men alla människorna sa att det var jättenyttigt för henne eftersom hon är så dominant annars. De använder så svåra ord ibland de där hussarna och mattarna, men jag tror att jag förstår vad de menar. Vi hörs! Tjingeling!

 
 
Torsten

Torsten

18 januari 2009 18:36

Åååå, jag har ingen "små-människa" att leka med....När jag ser nån sån kastar jag längtansfulla blickar och min svans viftar allt vad den kan...Ingen har lekt med mej än....! *suck*

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Saphira

Saphira

18 januari 2009 21:16

vilken stor och stilig kille du har blivit brorsan.

http://saphira

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

18 januari 2009 22:27

Så du har en minimänniska att leka med, vi är avis. Hoppas du får det kul på det där "kollot" du ska vara på.
pussar

http://lagottoflickorna

 
Molle&Litzi

Molle&Litzi

18 januari 2009 22:54

Vad duktig Du är på att hjälpa människorna åka skidor.Lycka till på kollot.

http://lagottokrullet.blogg.se

 
Acke och Primo

Acke och Primo

19 januari 2009 16:56

Så kul ni verkar ha det "lillmatte" och du!! Vi gillar minimänniskor men får inte träffa dom så jätte ofta...

voff från oss!

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
andrea

andrea

20 januari 2009 17:23

Så fina bilder! Jättekul att se både barn och hund växa :) nu har jag också skffat hemsida! Kram andrea (och forrò)

http://www.forrothetoller.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 26 juni 2009 11:05

... tra la la... det är sol i Falkenberg... tra la la. Fast ååhhh så jobbigt när det är så varmt. Vill helst gräva ned mig i en grop i Gräsmattan. Vår är full av hål nu. Jag skyller på stampe, vår kanin, men det köper inte husse och matte. Skönt att...

Av Alexandra - 9 juni 2009 08:29

Matte har förklarat varför hon varit så trött och hängig och inte alls promenadsugen det senaste. Hon har nämligen en Bebis i magen. Så jag skall få en bebishusse eller bebismatte innan jul. Kan undra hur det blir?! Kanske jättekul, kanske alldeles u...

Av Alexandra - 17 maj 2009 17:16

... och vi är väldigt nöjda!! Och trötta. Åkte hemifrån kvart i sex i morse för att hinna i bra tid till Hässleholm. Tina och Flisan åkte med oss. Och gissa vilka jag fick träffa där?! Jo, Pia, min kennelmatte och med sig hade hon min kompis Krölle. ...

Av Alexandra - 13 maj 2009 18:37

Lugn bara lugn, jag är här! Och jag mår bra. Matte har lite annat att tänka på så hon hälsar att vi kommer nog inte kommer att skriva så ofta en tid framöver. Men jag skall fösöka titta in på Era bloggar lite då. Och något kort inlägg om det händer n...

Av Alexandra - 5 maj 2009 13:52

I söndags när jag var nyduschad lyckades jag ta mig ut i trädgården. Matte blev inte särskilt glad om Ni förstår vad ett Lagottoryck i en jordhög innebär.... Hörde att hon var arg och sprang och gömde mig och rullade runt i rabatten under brudspirean...

Ovido - Quiz & Flashcards