Direktlänk till inlägg 29 oktober 2008

Dockor är gott och roligt att tugga sönder...

Av Alexandra - 29 oktober 2008 16:35

...men det tycker inte lillmatte. Hon blev ledsen, men mest för att matte skällde på mig. Min lillmatte är väldigt snäll mot mig! Hon tar alltid mitt parti fastän jag har gjort fel. Två dockor fick slängas så det kanske inte var så konstigt att matte blev sur. Som tur var gick det över väldigt snabbt.

I dag har vi promenerat vid Netas berg, längst söderut på Skrea strand. Det var strålande sol och Matte hade med Päron och skorpor som jag fick smaka på. Och så fick jag gå lös idag!!! Jippi! Det var härligt. Och duktig på inkallningen var jag också. Nu skall jag träffa en annan hund som heter Ronja. Skriver mer om det imorgon. Puss och hej, leverpastej!

 
 
Primo och Acke

Primo och Acke

29 oktober 2008 22:53

HEj lille Gråben så härligt du har det!!
Oj oj men inte bita sönder dockor för lillmatte!! Du får allt lära dig att tugga på tuggben,eller färska märgben, säg att du vill ha det!! MUMS
Tjingeling på dig kompis!

http://www.ackebus.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

29 oktober 2008 23:00

Lilla Gråben, du måste få minimänniskorna att städa och plocka upp efter sej, annars är det ju som ett smörgåsbord, bara att ta för sej. Men akta så du inte blir sjuk i magen.
pussar

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Gråben

30 oktober 2008 21:50

Hej min kära kennelfamilj!
Saknar Er också, men jag har det bra som Ni ser. Matte viskade faktiskt till mig att minimänniskorna har börjat städa bättre efter sig och det tyckte hon var toppen!
Puss och nafs i örat

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

30 oktober 2008 22:12

Lille Gråben, tänk att du har lyckats få minimänniskorna att städa.
pussar

http://lagottoflickorna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 26 juni 2009 11:05

... tra la la... det är sol i Falkenberg... tra la la. Fast ååhhh så jobbigt när det är så varmt. Vill helst gräva ned mig i en grop i Gräsmattan. Vår är full av hål nu. Jag skyller på stampe, vår kanin, men det köper inte husse och matte. Skönt att...

Av Alexandra - 9 juni 2009 08:29

Matte har förklarat varför hon varit så trött och hängig och inte alls promenadsugen det senaste. Hon har nämligen en Bebis i magen. Så jag skall få en bebishusse eller bebismatte innan jul. Kan undra hur det blir?! Kanske jättekul, kanske alldeles u...

Av Alexandra - 17 maj 2009 17:16

... och vi är väldigt nöjda!! Och trötta. Åkte hemifrån kvart i sex i morse för att hinna i bra tid till Hässleholm. Tina och Flisan åkte med oss. Och gissa vilka jag fick träffa där?! Jo, Pia, min kennelmatte och med sig hade hon min kompis Krölle. ...

Av Alexandra - 13 maj 2009 18:37

Lugn bara lugn, jag är här! Och jag mår bra. Matte har lite annat att tänka på så hon hälsar att vi kommer nog inte kommer att skriva så ofta en tid framöver. Men jag skall fösöka titta in på Era bloggar lite då. Och något kort inlägg om det händer n...

Av Alexandra - 5 maj 2009 13:52

I söndags när jag var nyduschad lyckades jag ta mig ut i trädgården. Matte blev inte särskilt glad om Ni förstår vad ett Lagottoryck i en jordhög innebär.... Hörde att hon var arg och sprang och gömde mig och rullade runt i rabatten under brudspirean...

Ovido - Quiz & Flashcards