Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Alexandra - 28 oktober 2008 12:57

Såhär ser min nya familj ut. Längst ned är surkattan Mixie. Hon har faktiskt inte fräst på mig idag fastän jag morrade... Och vi har mötts flera gånger. Hon är faktiskt ganska snygg men det behöver ni inte låtsas om att jag har sagt.

Solen strålar och vi kom just hem från en härlig skogspromenad. Vi träffade hundar där men min matte var så tråkig och lät mig inte hälsa! Men hon mutade mig med godis för att jag skall lära mig att inte skälla på alla hundar jag ser, så det var ganska kul ändå. Vi har många hundar på gatan där jag bor och jag skäller ut dem så fort jag gå förbi och det tycker inte matte är något bra sätt att skaffa kompisar på. Hon har nog lite rätt i det så jag skall faktiskt försöka skärpa mig... Och levergodisar är ju gott!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards