Direktlänk till inlägg 19 mars 2009

Apropå kommentar "Nu väntar allvaret på utställning"...

Av Alexandra - 19 mars 2009 14:02

.... HJÄLP! Vadå allvar? Väldans vad tiden går fort. Nu blir jag NERVÖS. Snälla kompisar, ge mig och matte lite tips om hur vi skall öva inför detta. Matte har sagt att hon skall kolla om det finns någon ringträning någonstans i närheten.

Annars har vi underbart vårväder och vi kom just hem efter en härlig promenad på Skrea strand. Får passa på medans man fortfarande får. När det blir sommar så är jag och alla hundpolare portade därifrån, förutom allra längst söder ut på stranden, där får vi bada. Apropå polare så var det dåligt med kompisar ute idag men det är ju mitt i veckan så deras hussar och mattar jobbar väl. Tjingeling!!!

 
 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

19 mars 2009 23:14

Lille Gråben, ta det lugnt. Det är bara att träna på att stå stilla och sedan att trava vid mattes sida, inget märkvärdigt alls för en smart kille som du. Härligt att få springa på stranden, lyllo dej
pussar sötnos

http://lagottoflickorna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 26 juni 2009 11:05

... tra la la... det är sol i Falkenberg... tra la la. Fast ååhhh så jobbigt när det är så varmt. Vill helst gräva ned mig i en grop i Gräsmattan. Vår är full av hål nu. Jag skyller på stampe, vår kanin, men det köper inte husse och matte. Skönt att...

Av Alexandra - 9 juni 2009 08:29

Matte har förklarat varför hon varit så trött och hängig och inte alls promenadsugen det senaste. Hon har nämligen en Bebis i magen. Så jag skall få en bebishusse eller bebismatte innan jul. Kan undra hur det blir?! Kanske jättekul, kanske alldeles u...

Av Alexandra - 17 maj 2009 17:16

... och vi är väldigt nöjda!! Och trötta. Åkte hemifrån kvart i sex i morse för att hinna i bra tid till Hässleholm. Tina och Flisan åkte med oss. Och gissa vilka jag fick träffa där?! Jo, Pia, min kennelmatte och med sig hade hon min kompis Krölle. ...

Av Alexandra - 13 maj 2009 18:37

Lugn bara lugn, jag är här! Och jag mår bra. Matte har lite annat att tänka på så hon hälsar att vi kommer nog inte kommer att skriva så ofta en tid framöver. Men jag skall fösöka titta in på Era bloggar lite då. Och något kort inlägg om det händer n...

Av Alexandra - 5 maj 2009 13:52

I söndags när jag var nyduschad lyckades jag ta mig ut i trädgården. Matte blev inte särskilt glad om Ni förstår vad ett Lagottoryck i en jordhög innebär.... Hörde att hon var arg och sprang och gömde mig och rullade runt i rabatten under brudspirean...

Ovido - Quiz & Flashcards