Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Alexandra - 10 mars 2009 22:07

Jag är bara... gäsp... sååå trött! Matte har kammat och kammat och klippt och kammat och klippt och klippt.... och tjatat  och tjatat "stå upp Grålle"... "still Grålle"... "sitt Grålle"... "NEEEJ Grålle".... Suck! Äntligen efter fyra timmar är vi färdiga. -Nej fy matte inte svära! hi hi hon har tydligen problem med att få bort min luddiga päls som sitter över hela henne...  Ha det kan hon gott ha!!! Så som hon har pinat mig med kammen. Försökte att bita på den och på matte, fast bara löst då förstås, men matte blev tvärsur så det var ingen hit. Egentligen skulle jag fått mig en pälstvätt också men det får vänta till imorgon för matte säger att klockan är mycket och att det snart är läggdax!!! Puss och God natt!


Ovido - Quiz & Flashcards